CADEAUS ONDER 30,-

Weet jij nooit zo goed wat je iemand moet geven? Dan moet je vooral verder lezen want ik heb een aantal leuke inspiratie ideeën voor een cadeautje. Ik vind het zelf altijd super leuk om te bedenken wat ik iemand zal geven, persoonlijke cadeautjes zijn natuurlijk het aller leukst vind ik! Lees je mee?

Schermafbeelding 2016-03-03 om 21.42.51.png

1. Mascara 12,95 Douglas / 2. Parfum 9ml 9,50 Rituals / 3. Handcrème 7,50 Douglas / 4. Shower mousse 4,- HEMA / 5. VOGUE NL 5,95 / 6. Make-up tasje met paillets en kralen 12,99 H&M / 7. Nagellak 9,95 Douglas / 8. Lipstick organizer 1,49 Big Bazar / 9. usb stick sleutelhanger 8,50 HEMA / 10. Boek ”make-up” van Xelly 17,99 Bol.com

Ik vind het belangrijk om een cadeau uit te kiezen waarvan ik weet dat de ontvanger het leuk zou vinden om te krijgen en er ook wat aan zou hebben. Ook stel ik mezelf een vraag: Zou ik het zèlf leuk vinden om te krijgen?

Mascara of een subtiel nagellakje is wat mij betreft altijd leuk en zou je mij er zeker blij mee maken. Een lipstick bijvoorbeeld of parfum is erg persoonsgebonden, ik zou het alleen kopen als je ervan overtuigd bent dat degene het al eens heeft getest of erover gesproken. Maar een gokje wagen omdat jij het zo leuk vind voor de ontvanger is natuurlijk ook een optie en word de ontvanger verrast omdat zij het waarschijnlijk niet heeft verwacht.

Op deze laatste collage heb ik een aantal coole cadeaus geselecteerd!

Schermafbeelding 2016-02-27 om 22.11.12.png
1. Speaker pillow – om rustig in slaap te vallen met je favoriete muziek die je hoort wanneer je op deze kussen ligt, 29,95

2. Wereldkaart poster met krasvakjes – kras de landen weg die je hebt bezocht ,24,95

3. Magnetron popcorn maker – lekker snel je eigen popcorn maken, 12,95

4. Aapje nageldroger – dit aapje helpt je om je nagels snel te laten drogen, 8,95

5. Opblaasbare donut – leuk om mee op vakantie te nemen, 23,95

6. Badrekje – heerlijk in bad met een drankje en een boek/tablet, 24,95

Wat zou jij leuk vinden om te krijgen?

Schermafbeelding 2016-02-07 om 18.09.25

6 gedachtes over “CADEAUS ONDER 30,-

Geef een reactie

