CELEBRITY GIRL CRUSH

Nee, ik val natuurlijk niet op vrouwen :), maar ik denk dat ieder meisje wel een ”girl crush” heeft. Met andere woorden, een vrouw waar je tegen op kijkt of gewoon iemand die leuk is om naar te kijken, waarvoor je een film en/of een serie eerder zou gaan kijken omdat diegene erin speelt! A favourite female celebrity!

ashley_benson_cover.jpg
Ashley Benson
Geboren: 1989
Land: Verenigde Staten
Ken ik van: de film, Bring It On: In It To Win It. Maar voornamelijk van de welbekende serie Pretty Little Liars, waarin ze de rol speelt van Hanna Marin, een van de liars. Veeeeels te verslavend!

Nina-Dobrev.jpg
Nina Dobrev
Geboren: 1989
Land: Bulgarije
Ken ik van: de serie The Vampire Diaries, waarin ze meerdere personages speelt waaronder Elena Gilbert. Ik ben verliefd op de serie en de rol van Nina.

evangeline-lilly-9366.jpg
Evangeline Lilly
Geboren: 1979
Land: Canada
Ken ik van: serie Lost. Als Kate Austen is ze een van de overlevenden aan boord van het vliegtuig die op een mysterieus eiland crasht.

jlo-red-lip.png
Jennifer Lopez
Geboren: 1969
Land: Verenigde Staten
Ken ik van: meerdere films waaronder: The Wedding Planner, The Back-Up Plan, Maid In Manhattan. Alle films met J.Lo zijn het waard om te bekijken!

280full
Joanna Vanderham
Geboren: 1992
Land: Verenigd Koninkrijk
Ken ik van: serie The Paradise. Volgens mij (nog) niet zo’n bekende celebrity maar tijdens het kijken van The Paradise was ik verkocht!
Australians-In-Film-Awards-Benefit-Dinner-Gala-Phoebe-Tonkin-6
Phoebe Tonkin
Geboren: 1989
Land: Australië
Ken ik van: serie The Vampire Diaries en Originals. In de serie speelt ze Hayley, een weerwolf in een bovennatuurlijke stad New Orléans.
Danielle-Campbell_00018.jpg
Danielle Campbell
Geboren: 1995
Land: Verenigde Staten
Ken ik van: serie The Originals. Gespeeld als jonge heks Davina.

Kat-Graham-Naeem-Khan-Backstage-Spring-2016-2.jpg
Katerina Graham
Geboorte: 1989
Land:
Ken ik van: film, Honey 2. Maar vooral van (here we go again:) The Vampire Diaries als heks Bonnie.


Wie is jou girl crush?
Schermafbeelding 2016-02-07 om 18.09.25

3 gedachtes over “CELEBRITY GIRL CRUSH

  1. Haha leuk artikel! Gelukkig kun je als vrouw gewoon zeggen dat je een andere vrouw knap vind, zonder dat ze gelijk denken dat je lesbisch bent. Ik heb de series Lost, Vampire Diaries en Pretty Little Liars ook gezien dus ik snap waarom je die celebs knap vind! Ik vind J.lo en Phoebe ook héél knap

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

