10x LENTE JASJES

De eerste zonnestraaltjes breken door, dit betekent doei dikke winterjas en hì luchtig lente jas! In dit artikel laat ik je 10 mooiste voorjaar jasjes zien van dit moment die ik zelf heel erg leuk vind. Lees je verder? ♥


Ik vind het zo heerlijk om de dikke winterjas opzij te leggen en heerlijk een luchtig dun jasje aan te trekken. Ik heb al zeker 4 jaar dezelfde leren bikerjack van de Zara waar ik nog steeds gek op ben. En eigenlijk heeft dezelfde jack mij geïnspireerd om dit artikel te maken. Ik hoor graag wat jou favoriet is!

MANGO € 59,99

 

ZARA € 39,95

RIVER ISLAND € 80

MANGO € 59,99

H&M € 199

H&M € 49,99

BERSHKA € 24,99

 

MANGO € 59,99

 

MANGO € 79,99 € 39,99

MANGO € 49,99

Schermafbeelding 2016-02-07 om 18.09.25

3 gedachtes over “10x LENTE JASJES

Geef een reactie

