GENOMINEERD!

Onlangs ben ik genomineerd voor het Liebster award door inspirationbreeze , enorm leuk nogmaals bedankt! Het is een super mooie blog die ik graag bezoek. So hurrrrry up and take a look!

Liebster award is een virtuele award om de beginnende bloggers te leren kennen door middel van 11 vragen te bedenken. Dus jij bedenkt 11 vragen voor 3 beginnende bloggers die het verdienen om bekender te worden. Laat ze weten dat je ze hebt genomineerd.


liebsteraward.png

1. Waarom ben jij begonnen met bloggen?
Eerlijk gezegd heb ik altijd al een eigen plekje willen hebben op internet, om te delen wat ik leuk vind en daarmee lekker bezig te zijn. (Dat had ik ook vroeger, dat heette toen Kindertent, daarop verzamelde ik mooie plaatjes haha.) Ik durfde nooit door te zetten maar uiteindelijk ben ik er gewoon mee begonnen.

2. Hoe ben je op je blog naam gekomen?
Ik hou van retro en vintage spulletjes voor in het interieur, vintage en kringloop winkels vind ik dan ook helemaal geweldig! Maar ook hoe het er vroeger aan toe ging, terug in de tijd, vind ik interessant. Moderne films/series (The Paradise, aanrader!) die zich afspelen in het verleden, kostuumdrama’s zeg maar, de jaren 80 etc vind ik heel leuk om naar te kijken. Kleding, accessoires en mode iconen van vroeger, zoals Marilyn Monroe vind ik ook super leuk! Vandaar de ”retro” in mijn blognaam. ”Matte” kwam in me op, door make up, tegenwoordig zijn er matte lipsticks, matte nagellak, matte foundations. En ik vond het gewoon leuk klinken die twee woorden samen (:

3. Stel: je wint vandaag €50.000,- wat is dan het eerste dat je doet?
Ik zou alles kopen wat ik altijd al wou hebben en een vakantie boeken!

4. In welke stad winkel je het liefst?
In Amsterdam zijn er gave winkels die je in mijn kleine stadje niet hebt, maar het is er altijd zò druk. Ik denk dan in mijn eigen vertrouwde Alkmaar!

5. Wat is de mooiste herinnering uit je leven?
Dat zijn er meerdere, voornamelijk toen ik mijn vriend heb leren kennen, al die leuke uitstapjes die wij maakten dat zijn mijn mooiste herinneringen. Maar ook mijn jeugd herinneringen vergeet ik nooit.

6. Draag je liever sneakers of hakken?
Sneakers

7. Wat is je lievelingsliedje?
Heb ik niet echt..De laatste tijd hou ik mij er niet echt mee bezig. Liedjes van vroeger maken mij altijd blij zoals de ”Ain’t it funny” van J.Lo

8. Wat is je favoriete quote?
Never stop dreaming, dat je nooit moet opgeven als het even niet goed gaat. Je moet altijd het positieve proberen te vinden in een niet zo’n positieve situatie en door blijven gaan en je best doen om uiteindelijk je doel te bereiken.

9. Waar kan iemand je voor wakker maken?
Het liefst voor niks, laat mij maar lekker slapen anders ben ik niet zo vrolijk op dat moment (: 

10. Waar kijk je op dit moment naar uit?
Naar de zon, de zee en het strand, mojito in mijn hand en een heerlijk boek aan de zijkant! (Dat rijmt ghehe!)

11. Wat is je laatste aankoop?
Oreoooooo’s en oranje pepernoten

Dit waren dan alweer mijn antwoorden, ik vond het hele leuke vragen om te beantwoorden en als je nog iets zou willen weten, vind ik dat alleen maar leuk!

Ik nomineer de volgende blogs:
lararusconi
lovelife926
lifestylebyxanthe

Mijn vragen voor jullie:
1. Hoe kom je aan de inspiratie voor jou blog?
2. Wat is jou favoriete blogger/vlogger?
3. Waar zou je naartoe willen op vakantie als het geen geld zou kosten?
4. Wat was jou geluksmomentje van deze week?
5. Wat voor luchtje heb je op dit moment op?
6. Waar keek je vroeger als kind naar uit?
7. Welke film/serie zou je meerdere malen kunnen kijken en waarom?
8. Wie is jou mancrush/girlcrush?
9. Welk boek zou je aanraden om te lezen?
10.Waar heb je een hekel aan?
11.Wat is jou guilty pleasure?

schermafbeelding-2016-02-07-om-18-09-25

4 gedachtes over “GENOMINEERD!

Geef een reactie

