MY LIFE IN 20 QUESTIONS TAG

Het leek mij weer eens leuk om een tag in te vullen. Om jullie wat meer kennis te laten maken met de persoon achter retromatte. Lees je mee?

Wat is je lievelingskleur?
Turqoise! Like this:

Schermafbeelding 2016-05-21 om 21.10.59

Wat is je favoriete nummer?
De laatste tijd luister ik niet vaak muziek, wanneer ik dit wel doe dan luister ik graag naar de wat oudere nummers van Beyoncé/Ciara of wat oudere nummers van verschillende anderen. Klinkt wat vaag misschien maar de nummers van tegenwoordig vind ik niet zo leuk als die van vroeger!

Wat is jouw droom carrière?
Ik vind dit nog steeds een lastige vraag! Maar oké, het lijkt mij super gaaf om bij een tijdschrift of merk aan de slag te mogen als media vormgever. Of een eigen zaakje met interieur spulletjes en tijdschriften en andere leuke musthaves in combinatie met ..uh..een lunchroom/koffiecorner?

Waar zou je op jezelf willen wonen?
In een niet al te groot huis met zo’n trappetje naar de deur en veel groen/bloemen.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met de trein voor lange afstanden, heerlijk met een boek of tijdschrift. Voor korte afstanden met de fiets.

Wat doe je in je vrije tijd?
Lekker een dagje weg, bloggen, blogs lezen maar ook wel heerlijk op de bank met een serie en wat lekkers. Huishouden hoort erbij!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels
Zara/H&M/Mango

Naar welk concert zou je graag gaan?
Queen Bee.
tumblr_mmvbb0mziP1qinsneo1_500.gif

Wat is je favoriete thee smaak?
Groene thee cranberry/kokos van Pickwick en de kruiden smaakjes van Yogi Tea.

Verzamel je iets?
Nee, maar vroeger moest ik zoveel mogelijk tijdschriften hebben!

Je slaapt niet zonder…
Een deken!

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Shop till you drop..maar ook op vakantie gaan naar een mooi eiland denk ik..

Wat is je favoriete make-upmerk?
Kiko, MAC maar ook vele anderen het zijn er teveel om een te moeten kiezen!

Wat is je favoriete seizoen?
Zomer
tumblr_nhs3oodFtZ1r9dpspo1_500

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht anders kan ik niet slapen.

Wat eet je het liefst?
Rijst met curry ♥

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Het leek mij leuk om mijn ideeën/bezigheden te delen met de rest maar ook voor mezelf zodat ik er later op terug kan blikken.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Op Cosmopolitan

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Schaapjes tellen denk ik

Wat is je favoriete parfum?
Donna van Trussardi en Ever Bloom van Shiseido ♥

 

schermafbeelding-2016-02-07-om-18-09-25

11 gedachtes over “MY LIFE IN 20 QUESTIONS TAG

Geef een reactie

