ESSENCE COLOUR&CARE NAGELLAK

Dat ik dit lakje zag, wist ik meteen dat het een favoriet zou worden. En jawel hoor, ik ben helemaal gek op dit lakje! Het is een van de 5 kleurtjes uit de colour & care collectie. Dit  Essence lakje geeft je nagels niet alleen een mooie neutrale kleur, maar verzorgd deze ook.
SAM_0681
02 I care for you is wat mij betreft de perfecte nude kleur, die jou nagels een verzorgende uitstraling geeft.
SAM_0673

SAM_0677
Hier heb ik twee laagjes op, hiermee heb je een goede dekking. De nagellak blijft 3 tot 4 dagen zitten, daarna beginnen de randjes een beetje te chippen. Hoe snel dat gebeurd ligt er natuurlijk aan wat je allemaal op een dag doet.

Of hij mijn nagels daadwerkelijk verzorgd durf ik niet te zeggen, maar ondanks dat vind ik het een super mooi kleurtje. Vooral in de zomer wanneer je een tintje hebt gekregen! 

SAM_0690Nadat ik gewone nagellak heb aangebracht, vind ik het fijn om het af te maken met een top coat. Ik vind de Super Stay 3D gel effect top coat van Maybelline heel fijn hiervoor. Hij voorkomt krasjes op je nagels en geeft een mooie glans-gel effect! Ik heb echt het gevoel dat iedere nagellak hierdoor veel langer op je nagels blijft zitten. Ik ben tevreden over beide lakjes!

De Essence 02 I care for you is o.a verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €1,99
De Maybelline top coat is o.a verkrijgbaar bij de Kruivat voor €9,99

 

schermafbeelding-2016-02-07-om-18-09-25

3 gedachtes over “ESSENCE COLOUR&CARE NAGELLAK

Geef een reactie

