TRAVEL BUCKET LIST

Zo heelijk vind ik dat, een lijstje maken en heerlijk wegdromen bij het idee aan mooie landen/steden/eilanden die je eens in je leven zou willen bezoeken. Want eigenlijk zie je overal om je heen wat moois voorbijkomen, denk aan films, social media, reclame spotjes etc. En dromen kan geen kwaad, het is juist gezond om ergens naar uit te kijken. Ergens in een mooi land, een andere omgeving en cultuur. Voor dit artikel heb ik een travel bucket list gemaakt, hieronder vind je mijn droom bestemmingen. Oh en als je ergens al bent geweest laat het me vooral weten hoe jij het hebt ervaren! Here we go.


tumblr_mwtdbrzEKu1s9fwngo1_500.jpg
Praag
Een tijd geleden, nog toen je films kon verhuren bij de videotheek, heb ik een heleboel mooie landen voorbij zien komen. In de film Chasing Liberty krijg je mooie beelden te zien van Praag. Prachtige historische gebouwen, mooie wateren en straatjes hebben mij dan ook helemaal betoverd…

how-order-wine-save-money-italian-restaurant-header-fb.jpg
Venetië, Italië
Ah, door dit plaatje alleen maar zou ik er naartoe willen! Smalle grachten, schattige straatjes en huisjes. In een bootje varen en genieten van de omgeving eromheen. Net zoals Praag lijkt mij dit een mooie, historische stad. Ook is Venetië te zien in Chasing Liberty.

tumblr_nminaiVZSc1rq5qaho3_1280.jpg
New York, Amerika
Goh, hoe vaak wij deze prachtige stad hebben mogen bewonderen in films! Torenhoge wolkenkrabbers, overal lichtjes, Central Park en meer…New York Minute is een van de films waardoor ik deze spraakmakende stad zou willen bezoeken.

b9e64d9dd8c241e9b0b926baf70cf896.jpeg
Hawaii
Als ik aan een tropische vakantie bestemming denk, dan denk ik: Hawaii. Palmbomen, tropische natuur, heldere water en zo veel meer. Heerlijk dineren onder zo’n stro parapluutje. Een deel van de film Just Go With It laat dit prachtige eiland zien. Ontiegelijk duur uiteraard, maar ooit op een dag zal ik onder zo’n stro parapluutje dineren. *zucht*

Natuurlijk zijn er nog zoveel meer vakantie bestemmingen, maar voor nu zijn dit toch wel de 4 meest gewilde van mij op dit moment.

Schermafbeelding 2016-07-13 om 01.37.08

6 gedachtes over “TRAVEL BUCKET LIST

Geef een reactie

