KERSTCADEAUS VOOR HEM

Het leukste tijd van het jaar is bijna aangebroken: kerstmis! En dat betekent natuurlijk een heleboel gezelligheid, lekkers en pakjes onder de boom. Maar wat geef je hem cadeau? Hieronder heb ik een aantal ideeën voor jou bedacht, hopelijk kan ik jou inspireren door middel van deze post. Let’s take a look!


xXMASGIFTS.png

1. Verzorgingsset
Ik denk dat veel mannen geen aandacht besteden aan het kopen van een verzorgingsproduct omdat ze het al snel te vrouwelijk vinden en of omdat ze het niet nodig vinden om het voor zichzelf aan te schaffen/ en of niet weten welke ze moeten kiezen. Stiekem word hij hier dus erg blij van omdat hij zelf geen keuze kon maken in de winkel en het zelf dus niet snel zou kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Rituals omdat ik dat net wat specialer vind dan een drogisterij merk. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

2. Muziek kussen
Is hij een muziek liefhebber? Dan is dit een heel origineel en grappig idee. De kussen heeft een ingebouwde speaker, sluit hem aan op je telefoon en er komt muziek uit je kussen wanneer je er op gaat liggen! Hoe cool is dat!

verkrijgbaar bij o.a ditverzinjeniet.nl
(hier vind je overigens een heleboel originele cadeaus!)

3. Pyjama/chill outfit
Net als wij vrouwen, vinden mannen het net zo heerlijk om een comfortabele outfit aan te trekken na een lange dag school of werk. Iedere keer dat hij het aanheeft zal hij aan jou denken!

4. Tijdschrift abonnement
Ik heb hier Men’s Health als voorbeeld genomen, het is een leuk blad met allerlei tips en handigheidjes omtrent lifestyle, sport en voeding. Ik heb dit mijn vriend als verjaardagscadeau gegeven en iedere keer is hij weer blij wanneer er een nieuwe uitgave in de brievenbus ligt. Je kunt het trouwens zo duur maken als je wilt, want vanaf € 14 heb je al een abonnement voor 3 maanden.

5. Denim overhemd
Een denim overhemd of een jacket is volgens mij nog nooit uit de mode geraakt en iedereen kan het hebben. Je kunt natuurlijk ook gaan voor een lekker warme trui. Zo’n leuk persoonlijk cadeautje kan hij vast erg waarderen.

6. Boek
Houdt hij van lezen? Dan is een boek een ideale cadeau voor onder de boom. Je kunt met boeken variëren, word het een spannende thriller/een hobby boek of misschien wel een kookboek? Tegenwoordig zijn er ook speciaal voor mannen gave kookboeken met simpele recepten voor echte mannen voedsel. Laatst kwam ik een bier kookboek tegen, hoe leuk is dat als hij van bier houdt!

Ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren voor de komende feestdagen en dat je hier wat aan hebt gehad! Wat geef jij jou vriendje met kerst?

Schermafbeelding 2016-07-13 om 01.37.08

Geef een reactie

